søndag 11. november 2012

Lorem ipsum

Det svir så hardt at jeg ikke klarer gråte, spise, bare røyke uendelige sigaretter og forbanne meg i hjertet, du har elsket dem alle, du kaller meg det samme som dem og det er en løgn, for jeg er min egen og du ser bare henne, dem, og kunne jeg drept deg med kaldt blod hadde jeg gjort det, men jeg brenner ihjel og har ingen steder å gjøre av meg annet enn her, og jeg prøver å male, prøver å skrive, skrike, vil ikke la deg se meg falle sammen, men jeg elsker deg, og kan ikke annet og har alltid gjort det og det teller ikke for du har sagt det før jeg har aldri det. Og kunne jeg noe annet ville jeg valgt det, nei, jeg lyger, jeg ville valgt deg en million ganger til, men noen burde skrive en bok, for dette er forbannelser fra Fanden og du kveler meg her jeg ligger, og kunne du bare sett bak øynene mine kunne vi gjort alt og livet hadde vært uimotståelig og trøttende og absolutt fantastisk, men siden jeg er selvstendig (klarte meg selv fra jeg var fire måneder av) kommer jeg ikke til å la deg drukne meg, jeg tar revolveren og planter ni glødende kull i tinningen, for heller dø stående enn leve knelende, og jeg elsker deg, jeg elsker deg, jeg elsker deg.